Koszt dostawy

Darmowa Wysyłka

Nasza firma zajmie najszybszą wysyłkę na świecie, w tym EMS, DHL. Większość zamówień jest wysyłana za pośrednictwem międzynarodowej usługi ekspresowej poczty i zazwyczaj dociera w ciągu 1 tygodnia. Jesteśmy profesjonalnym sprzedawcą online i długoterminowo współpracujemy z EMS. Wszystkie zamówienia są ubezpieczone na pełną kwotę zakupu i można je śledzić na stronie internetowej EMS.

W normalnych okolicznościach, jeśli zamówisz i zapłacisz w tym samym dniu, towar zostanie wysłany następnego dnia. W przypadku wakacji mogą być odpowiednio opóźnione. Dostawa paczek zwykle trwa od 7 do 14 dni, aby dotrzeć do często transportowanych krajów, takich jak Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Niemcy i Francja. Inne kraje potrzebują 10-15 dni; odległe kraje potrzebują 15-25 dni.

  • Upewnij się, że jesteś w domu, kiedy spodziewane są paczki.
  • Wszystkie paczki są wysyłane w innym pudełku.
  • Podczas sprzedaży hurtowej prosimy o kontakt! Darmowa dostawa i wielka zniżka mogą być oferowane.


Polityka Zwrotów

Przed skorzystaniem z łatwej polityki wymiany i zwrotu należy skontaktować się z nami w celu uzyskania adresu wysyłki przed odesłaniem produktów. Wszystkie odesłane do nas przedmioty muszą być w oryginalnym stanie, tj. Nienoszone, niemyte, z dołączonymi wszystkimi tagami.

Przy składaniu zamówienia prosimy potwierdzić kolor, rozmiar i styl zgodnie z oferowanymi przez nas zdjęciami. Po otrzymaniu naszych produktów, jeśli nie jesteś zadowolony z koloru lub rozmiaru, ale nie masz problemów z jakością, możliwa jest wymiana lub częściowy zwrot kwoty zakupu. Wysyłka zwrotna odbywa się na koszt kupującego.

  • Jeśli chodzi o problemy z jakością lub błędną wersję, zrób zdjęcia przedmiotów i wyślij je do nas. Bierzemy pełną odpowiedzialność za problemy jakościowe.

  • Jeśli chcesz wymienić produkty na inny styl lub poprosić o zwrot pieniędzy, prosimy o poinformowanie nas o numerze śledzenia po odesłaniu produktów. Po otrzymaniu paczki wyślemy zamówiony produkt lub zwrócimy płatność.

  • Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotu produktów, skontaktuj się z nami!
Brak zwrotu lub wymiany w tych sytuacjach:

  1) Nie przyjmujemy produktów, które mają jakikolwiek problem z jakością związany z subiektywną świadomością wadliwych towarów.
  2) Nie akceptujemy zwrotów jakiegokolwiek przedmiotu, który był używany, uszkodzony, grawerowany lub zmieniany przez stronę trzecią.
  3) Nie przyjmujemy przedmiotów, które są nieautoryzowane, niepoprawnie zapakowane lub ubezpieczone.
  Doceniamy twoje zrozumienie.


Anulowanie Zamówienia

Anulowanie zamówienia należy złożyć przed wysłaniem zamówienia. Ponieważ wszystkie zamówienia przetwarzamy tak szybko, jak to możliwe, w ciągu 6-8 godzin po złożeniu zamówienia, więc nie zawsze możemy anulować zamówienie po jego złożeniu. Twoje zrozumienie jest mile widziane. Wnioski o anulowanie po wysłaniu zamówienia są przetwarzane zgodnie z naszą polityką zwrotów.

Powiadomienie Przyjazne

Jeśli nie otrzymałeś numeru śledzenia w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, Twój serwer e-mail mógł uznać go za spam. W takim przypadku prosimy o kontakt w celu uzyskania pomocy.